Чому все так… і як має бути…


Володимир Россоха 
У пошуку істини, керуючись здоровим глуздом і необхідністю змін, проведено дослідження і зроблені висновки ...
У реєстраційній справі будь-якого органу місцевої чи державної влади, як і будь-якої юридичної особи (підприємства або організації) є дані про засновника і про розпорядчий акт, ким і коли створений той чи інший орган влади: місцевої ради, виконавчий комітет, суд, міліція, прокуратура, пенсійний фонд, податкова служба і т.д. Як виявилося до теперішнього часу всі ці органи влади не були створені територіальними громадами після 1991 року і тим більше після 1996 року – після прийняття нової Конституції України.
Нижче наведені статті Конституції, Кодексів і Законів, що підтверджують як це повинно бути, але ось минуло вже 25 років після самопроголошення України про її суверенітет і незалежність і 20 років після прийняття Конституції України, але територіальні громади оформлені не були.
Не було здійснено народовладдя - право народу на владу і право власності Українського народу на все національне багатство (спадщину, створену предками як загальнонародна власність для своїх дітей і онуків).
Радянська адміністративно-командна система влади залишилася в дії, і підлягає юридичному переоформленню (перезаснуванню або декомунізації).
Проголошувані політиками і чиновниками слова: Майдан, Революція Переваги, Європеїзація, Децентралізація, деолігархізація, Дебюрократизація, Люстрація ... необхідно здійснити всім громадянам України.
Зробити це повинен Український народ - єдине джерело влади в Україні. Створити ініціативні групи свідомих громадян, провести збори громадян за місцем проживання і створити будинкові, вуличні, квартальні комітети самоорганізації і делегувати на загальні збори або конференцію територіальної громади громадських представників. Підготувати та провести загальні збори або конференції територіальних громад, прийняти Статути територіальних громад, затвердити Положення про всі органах місцевої та державної влади, що діють на території громад. Створити Комітети громадських представників громад з числа грамотних і гідних громадян, які повинні бути уповноваженими від громад представляти інтереси громад в усіх органах місцевої та державної влади як контрольно-ревізійний та наглядовий орган, який має право (уповноважений громадою) наймати та звільняти чиновників. Громада повинна мати право відкликання будь-якого депутата і чиновника-керівника шляхом збору підписів 10% громадян під відповідним зверненням. Депутатами і службовцями (чиновниками) всіх органів місцевої та державної влади в громаді повинні бути особи виключно з числа відомих і легітимно (на зборах) делегованих жителів - членів територіальної громади.
Одним з перших кроків має бути інвентаризація всього майна в територіальних громадах (національного багатства - земля, надра, природні ресурси, об'єкти державного та комунального майна ...) і створення Реєстру національного багатства і власників (всіх громадян станом на 1991 рік).
Прийняти Акт про те, що територіальна громада приступила безпосередньо управляти своїм майном і частиною загальнонародного національного багатства. Частина повноважень з управління майном (без права продажу) може бути передана створеним громадою органам місцевого самоврядування та створеним (перезаснованим) комунальним підприємствам.
Прийняти рішення про оптимізацію роботи комунальних підприємств і перегляд тарифів на послуги для громадян.
Всі податки і збори повинні надходити на рахунок фінансової служби (казначейства) територіальної громади, після чого захищена державою частина 20-30% може бути передана до державного бюджету для виконання державою своїх основних функцій: оборона, безпека, міжнародні відносини, правове регулювання діяльності громад, центральних органів виконавчої влади в інтересах громадян України.
Підготувати пропозиції щодо внесення змін (уточнень) до законодавчих актів з метою усунення непорозумінь, однозначного розуміння і виконання законів.
Представникам всіх територіальних громад України з протоколами і підписами більшості громадян, членів громад України зібратися на Всеукраїнський з'їзд прийняти АКТ ПРОГОЛОШЕННЯ перезавантаження ВЛАДИ В УКРАЇНІ і направити свої законні вимоги про необхідність приведення законодателства у відповідність з побажаннями Українського народу до всіх гілок влади - Законодавчої - Верховна Рада Україна, Виконавчої - Кабінет Міністрів України, Судової - Верховний Суд України.
Тільки при такій самоорганізації і самоврядування буде реалізовано право громадян - народу на владу і чиновник усвідомлено стане найнятим слугою народу.
Ці перераховані вище дії стануть реальною мирною революцією гідності людей, громадян України, жителів - членів територіальних громад України.
Капіталізм не відбувся. Олігархи розвалили державу. Країна відкотилася до феодалізму. Альтернативою цьому може бути націоналізація і соціалізація економіки.
Україна, яка забезпечувала на 40% весь радянський союз і входила в 10-ку розвинених економік світу, має багаті землі, природні ресурси та економічний потенціал, який мають тільки декілька країн в світі, сьогодні опустилася на рівень Зімбабве (Африка).
Український народ у важкі часи збирався духом, об'єднувався і виганяв зло.

Україна в небезпеці!

Самовизначаємося, самоорганізуємося і відроджуємо Республіку територіальних громад - Україну.

Досліджено чинне законодавство України ...


Стаття 5. Україна є республікою.

Носієм суверенітету и Єдиним Джерелом влади в Україні є народ.
Народ Здійснює владу безпосередньо и через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Право визначати и змінювати Конституційний лад в Україні Належить Виключно народові и не може буті узурповане державою, її органами або посадовими особами.

Ніхто не може узурпувати державну владу.

Стаття 140. Місцеве самоврядування є правом теріторіальної громади - жителей села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителей кількох СІЛ, селища та міста - самостійно вірішуваті питання місцевого значення в межах Конституції и Законів України.
Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляються майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку и контролюють їх виконання; затверджуються бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць и контролюють їх виконання; встановлюються місцеві податки и збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, организації та установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Цивільний Кодекс України:
Стаття 169. Правові форми участі територіальних громад у цивільних відносинах
1. Територіальні громади діють у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин.
2. Територіальні громади можуть створювати юридичні особи публічного права (комунальні підприємства, спільні комунальні підприємства, навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.
3. Територіальні громади можуть створювати юридичні особи приватного права (підприємницькі товариства тощо), брати участь в їх діяльності на загальних підставах, якщо інше не встановлено законом.
Стаття 327. Право комунальної власності
1. У комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді.
2. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Стаття 2. Поняття місцевого самоврядування
1. Місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
2. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Стаття 5. Система місцевого самоврядування
1. Система місцевого самоврядування включає:
територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; старосту; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.
Стаття 6. Територіальні громади
1. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.
Стаття 60. Право комунальної власності
1. Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.
3. Територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об'єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об'єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.
8. Облік даних про кількість і склад територіальних громад та органів місцевого самоврядування, подання їм методичної допомоги здійснюються Верховною Радою України. ЦЕ ДОСІ НЕ ЗДІЙСНЕНО... ЧОМУ?

(ПРЕАМБУЛА п.8 ч.1) стверджуючи, що з цього випливає необхідність існування територіальних громад ( локальних влад) , які мають створені на демократичній основі директивні органи і широку автономію щодо своїх функцій, шляхи і засоби здійснення цих функцій, а також ресурси, необхідні для їх виконання,

ЧАСТИНА I
Стаття 2 Конституційна та правова основа місцевого самоврядування Принцип місцевого самоврядування визнається в національному законодавстві і, у міру можливості, в конституції, статуті .

Стаття 3 Концепція місцевого самоврядування
1. Місцеве самоврядування означає право і спроможність органів місцевого самоврядування в межах закону здійснювати регулювання і управління суттєвою часткою суспільних справ, які належать до їхньої компетенції, в інтересах місцевого населення.
2. Це право здійснюється радами або зборами, члени яких вільно обираються таємним голосуванням на основі прямого, рівного, загального виборчого права і які можуть мати підзвітні їм виконавчі органи. Це положення ніяким чином не заважає використанню зборів громадян, референдумів або будь-якої іншої форми прямої участі громадян, якщо це дозволяється законом.

Стаття 6 Відповідні адміністративні структури і ресурси для виконання територіальними громадами ( локальними владами) їхніх завдань
1. Без шкоди для більш загальних законодавчих положень територіальні громади( локальні влади) мають можливість визначати свої власні внутрішні адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління.
2. Умови служби місцевих державних службовців повинні дозволяти добір висококваліфікованого персоналу з урахуванням особистих якостей та компетентності; для цього забезпечуються належні можливості професійної підготовки, винагороди та просування по службі.


Стаття 8. Участь держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в господарській діяльності
1. Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.


Народ України має виключне право на володіння, користування і розпорядження національним багатством України. Земля, її надра, повітряний простір, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території Української РСР, природні ресурси її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, весь економічний і науково-технічний потенціал, що створений на території України, є власністю її народу, матеріальною основою суверенітету Республіки і використовуються з метою забезпечення матеріальних і духовних потреб її громадян.
Декларація є основою для нової Конституції, законів України і визначає позиції Республіки при укладанні міжнародних угод. Принципи Декларації про суверенітет України використовуються для укладання союзного договору.


Приклад Ісландії ... громадяни самоорганізувалися і відмовилися ... Приклад Угорщини ...

СТАТИСТИЧНА ДОВІДКА: ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ
Україна, одна з найбагатших країн за запасами природних копалин, займаючи:
4-е місце в світі за запасами природних ресурсів;
1-е місце в світі за розвіданими запасами марганцевої руди (2,3 млрд. Тонн, або близько 11% світових запасів);
1-е місце в світі за запасами титанових руд;
1-е місце в Європі (6-е в світі) за запасами уранових руд;
2-е місце в світі за запасами залізної руди (понад 30 млрд. Тон);
2-е місце в світі за запасами ртутної руди;
7-е місце в світі за доведеними запасами вугілля (33,9 млрд. Тон).
При цьому, Україна індустріальна країна:
1-е місце в світі серед виробників аміаку (5,26 млн. Тонн);
5-е місце в світі за кількістю запусків космічних ракет;
8-е місце в світі серед виробників сталі (35,3 млн. Тон);
12-е місце в світі з експорту зброї.
І, звичайно ж, Україна - аграрна країна:
1-е місце в Європі за площею орних земель і 3-е місце в світі за площею чорнозему (25% світового обсягу);
1-е місце в світі з експорту соняшника і соняшникової олії;
2-е місце в світі з експорту ячменю;
4-е місце в світі з експорту курячих яєць;
5-е місце в світі по виробництву продукції бджільництва (75 тис. Тон);
 6-е місце в світі з експорту жита та кукурудзи.
Переваги України для інвесторів, де ми можемо капіталізуватися в міжнародному поділі праці - це:
а) енергетика;
б) сільське господарство;
в) математичну освіту (сервіси в програмуванні).

Читати далі:   МАТЕРІАЛЬНА І ФІНАНСОВА ОСНОВА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Володимир Россоха
Переклад на українську мову - Валентин Широчкін

Комментариев нет:

Отправить комментарий